• OMX Baltic−0,42%297,09
  • OMX Riga0,4%867,99
  • OMX Tallinn−0,13%1 958,56
  • OMX Vilnius−0,26%1 164,64
  • S&P 5000,15%5 569,06
  • DOW 300,35%40 669,36
  • Nasdaq −0,09%17 446,34
  • FTSE 1000,02%8 496,49
  • Nikkei 2251,13%36 452,3
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,65
  • OMX Baltic−0,42%297,09
  • OMX Riga0,4%867,99
  • OMX Tallinn−0,13%1 958,56
  • OMX Vilnius−0,26%1 164,64
  • S&P 5000,15%5 569,06
  • DOW 300,35%40 669,36
  • Nasdaq −0,09%17 446,34
  • FTSE 1000,02%8 496,49
  • Nikkei 2251,13%36 452,3
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,65
  • 10.11.14, 19:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Alibaba plaanib purustada e-ostlemise päeval müügirekordi

Prognooside kohaselt ületab Alibaba sellel aastal Hiina ostluspäeval, mis on tuntud ka kui 11/11, müügirekordi. Rekordi purustamisele aitab kaasa Hiina üha kasvav internetikasutajate arv ja suurenev kaupmeeste hulk, märgivad analüütikud.
Alibaba plaanib purustada e-ostlemise päeval müügirekordi
  • Foto: Bloomberg
Eelmisel aastal tehti sellel päeval Alibaba kaudu tehinguid 5,8 miljardi dollari eest. Summa on enam kui kaks korda suurem kui USA suurimal e-ostlemise päeval, mille käive oli 1,7 miljardit dollarit.
Sellel aastal prognoositakse Alibaba müügiks keskeltläbi 8,17 miljardit dollarit, mis on 40% võrra enam kui eelmisel aastal, selgitab Hiina turuuuringu ettevõtte juht Ben Cavender.
“Ma usun, et sellel aastal on müügitulemused võrreldes eelmise aastaga palju paremad,” sõnas Cavender.
“Toodetest saavad kõige populaarsemad olema tõenäoliselt erinevad toiduained nagu beebitoit ning samuti koduelektroonika,” lisas ta.
Online ettevõtlusega tegelevad firmad on korraldanud agressiivseid kampaaniaid tõmbamaks oma veebipoodidele tähelepanu.
Barclays sõnul täidetakse neljapäeva ja pühapäeva vahel ligi 500 miljonit tellimust, mis on ligi 50% võrra enam võrreldes eelmise aastaga.
Alibaba esindatate sõnul on klientidel 220 erinevast riigist võimalik omale soodushinnaga kaupa sellel päeval soetada läbi Alibaba tütarettevõtete AliExpress ja Tmall Global. Seega võib Hiina 11/11 ostlemispüha muutuda globaalseks ostlemispühaks.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele