Prognooside kohaselt ületab Alibaba sellel aastal Hiina ostluspäeval, mis on tuntud ka kui 11/11, müügirekordi. Rekordi purustamisele aitab kaasa Hiina üha kasvav internetikasutajate arv ja suurenev kaupmeeste hulk, märgivad analüütikud.
Eelmisel aastal tehti sellel päeval Alibaba kaudu tehinguid 5,8 miljardi dollari eest. Summa on enam kui kaks korda suurem kui USA suurimal e-ostlemise päeval, mille käive oli 1,7 miljardit dollarit.
Sellel aastal prognoositakse Alibaba müügiks keskeltläbi 8,17 miljardit dollarit, mis on 40% võrra enam kui eelmisel aastal, selgitab Hiina turuuuringu ettevõtte juht Ben Cavender.
“Ma usun, et sellel aastal on müügitulemused võrreldes eelmise aastaga palju paremad,” sõnas Cavender.
“Toodetest saavad kõige populaarsemad olema tõenäoliselt erinevad toiduained nagu beebitoit ning samuti koduelektroonika,” lisas ta.
Online ettevõtlusega tegelevad firmad on korraldanud agressiivseid kampaaniaid tõmbamaks oma veebipoodidele tähelepanu.
Barclays sõnul täidetakse neljapäeva ja pühapäeva vahel ligi 500 miljonit tellimust, mis on ligi 50% võrra enam võrreldes eelmise aastaga.
Alibaba esindatate sõnul on klientidel 220 erinevast riigist võimalik omale soodushinnaga kaupa sellel päeval soetada läbi Alibaba tütarettevõtete AliExpress ja Tmall Global. Seega võib Hiina 11/11 ostlemispüha muutuda globaalseks ostlemispühaks.